Vill du mejla, chatta eller ringa?

Mejla din fråga

Jag samtycker till att Thorengruppen behandlar mina personuppgifter (namn, telefonnummer, uppgift om elev eller vårdnadshavare) för att fortlöpande kontakta mig avseende information om skolan. Du kan när du vill kontakta oss om du vill upphöra att få information från oss. Vi tar då också bort dina inlämnade personuppgifter. Mer information om vår personuppgiftsbehandling finner du på thorengruppen.se/dataskydd.
Ale
Borås
Gävle
Göteborg
Huddinge
Linköping
Malmö
Munkedal
Norrköping
Skarpnäck
Skellefteå
Sollentuna
Solna
Täby
Umeå
Uppsala
Väsby
Västerås
Örebro
Tack, vi återkommer inkom kort!
Något blev galet. Testa igen eller maila oss på info@thorengruppen.se

Eller kontakta oss så här

CHATTA MED OSS: Under kontorstid kan du använda chattfunktionen här på hemsidan.

VILL DU NÅ EN SPECIFIK SKOLA? På varje skola har du kontaktuppgifter till ansvariga en bit ned på sidan. Välj ort i huvudmenyn. Du kan även ringa till vår huvudväxel: 010-331 01 00.

SOCIALA MEDIER: Varje skola finns också på ett antal sociala medier, i synnerhet Facebook och Instagram. Där kan du också komma i kontakt med oss. Se respektive ortsida för exakt information.